LinkedIn Ads Masterclass

Zdobądź wiedzę i dołącz do wąskiego grona specjalistów od reklamy na LinkedIn!

Najbliższe terminy:

Lipiec 2024

10.07. – Warszawa

11.07. – Gdańsk

17.07. – Katowice

18.07. – Wrocław

24.07. – Kraków

25.07. – Warszawa

Po szkoleniu otrzymasz

Certyfikat

Potwierdzający nabyte umiejętności

Kurs Online

4 godz. nagrań, aby móc odświeżyć wiedzę z warsztatów

Ebook

Ebook i materiały podsumowujące warsztaty i punktujące najważniejszą wiedzę

Konsultacje

1 godz. konsultacje dotyczące wdrożenia strategi Twojej marki

Agenda

1 ETAP

Wprowadzenie
  • Profil firmowy vs profil prywatny – różnice dodatkowe funkcje.
  • Menadżer reklamowy – konfiguracja konta.
  • Konfiguracja Płatności – pobieranie faktury, wybór płatności.
  • Podstawowe ustawienia konta – role i dostęp do konta.
  • Konfiguracja Formularzy – konfiguracja i pobieranie formularzy Leadowych.

2 ETAP

Menadżer reklamowy
  • Cele reklamowe – wybór celów reklamowych. 
  • Dobór grup docelowych – atrybuty odbiorców (np. branża, stanowisko).
  • Dobór grup docelowych – bazy danych, remarketing, LookALike.
  • Optymalizacja kosztów kampanii – wybór i dostosowanie stawek.

3 ETAP

Kampanie reklamowe
  • Formaty reklamowe – (np. karuzela, video, sponsorowane posty, InMail, pozyskiwanie Leadów).
  • Analityka – kampanii reklamowej.
  • Ustawienia konwersji – generowanie i ustalanie konwersji za pomocą LinkedIn Insight Tag.
  • Automatyzacja – dostępne narzędzia CRM di automatyzacji obsługi klienta.

4 ETAP

Warsztat
  • Strategia Reklamowa – rekomendacje dostosowane do uczestników szkolenia.
  • Tworzenie kampanii – wybór celów reklamowych, dobór grup docelowych, tworzenie treści reklamowych.
  • Konfiguracja konwersji – wybór i konfiguracja celów konwersji.
  • Konfiguracja Analityki – konfiguracja konwersji w GA-4 i Google Tag Managerze.

Trener

Marcin Janowski

Trener z 8 letnim doświadczeniem tworzeniu kampanii reklamowych na LinkedIn. Ekspert od PRu i Digital Marketingu. Dbam o PR marek. Entuzjasta Big Data i Design Thinking, WEB-3.0.

Od 14 lat jestem związany z branżą Public Relations. Pomagam moim klientom wykorzystać social media w działaniach wizerunkowych, sprzedażowych i rekrutacyjnych.

Od 2015 roku prowadzę kampanie reklamowe w serwisie LinkedIn.

Wykładowca akademicki oraz prelegent na konferencjach branżowych. 

Entuzjasta dziedziny Design Thinking, którą bardzo często wykorzystuję na etapie tworzenia strategii komunikacji dla moich klientów. Tworzyłem kampanie na dla takich firm jak m.in. Autodesk, Cresa Poland, Newmark Poland, Nexteer, CarlexDesign. 

Maniak wykorzystania #BigData w komunikacji i w public relations. 

Dlaczego warto?

Serwis LinkedIn to sieć skupiająca ponad 1 mld ludzi na całym świecie. W POLSCE to już ponad 7 mln aktywnych użytkowników! Do kogo możesz dotrzeć reklamami? M.in. do osób na wysokich stanowiskach, właścicieli firm, menadżerów, specjalistów z różnych specjalistycznych dziedzin. Rozbudowany system reklamowy LinkedIn daje naprawdę całkiem sporo opcji w targetowania. Na szkoleniu w Praktyczny sposób dowiesz się jak wykorzystać w pełni możliwości reklam na LinkedIn.

Szkolenie to nie tylko teoria ale przede wszystkim praktyczny warsztat gdzie na konkretnych przykładach i wyzwaniach uczestników szkolenia nasz trener prezentuje możliwości reklamowe LinkedIn. 

Dodatkowo po szkoleniu otrzymujesz 12 miesięczny dostęp do stale aktualizowanego Kursu Online, który przypomni i usystematyzuje Twoją wiedzę. Otrzymasz dodatkowo ebook, skrypt szkoleniowy i dostęp do zamkniętej grupy na Facebooku i LinkedIn. 

Co zyskujesz?

Warsztatowy sposób przekazania wiedzy

  • Poprzez realny warsztat przekazujemy wiedzę
  • Pracujemy na realnych przykładach
  • Pod naszym okiem tworzysz kampanie reklamowe
  • Dotykamy Twojego projektu i rozwijamy go
  • Dowiesz się, w praktyce jak wykorzystać potencjał tej platformy do budowania dochodowej marki.
  • Przerwy kawowe i lunch w cenie szkolenia!
Zaufali nam:

Opinie uczestników

5/5

Dobrze trafiłam! Szkolenia z Marcinem, to ciekawe i bardzo merytorycznie spotkanie.
Polecam współpracę z Marcinem.

Karolina Ziółkowska

Betacom S.A.

5/5
Wyjątkowy talent w przekazywaniu w sposób praktyczny wiedzy. Elastyczne podejścia do tematu świadczy o wieloletnim doświadczeniu.

Ewa Płocharska Chief Executive

5/5
Masa wiedzy, pełne zaangażowanie prowadzącego, dobre tempo, kameralna grupa i luźna atmosfera.

 

Paulina Wessely  Yaskawa Polska

5/5
Szkolenia Marcina wyróżniają się przede wszystkim zaangażowaniem, umiejętnością szybkiego przekazywania wiedzy oraz nawiązywania dobrych relacji z klientami.

Aneta Chrzanowska Modivo S.A. 

5/5
Z Marcinem mialam okazje zgłębiać tajniki Linkedina. Bardzo merytoryczne szkolenie w milej atmosferze. Zdecydowanie polecam !!!

Małgorzata Dądela Moko

5/5
Scroll to Top